A Honda Civic legújabb nemzedéke
A 2016-os Genfi Autószalonon láthatja először a nagyközönség az ötajtós Honda Civic legújabb nemzedékének tanulmánymodelljét. Összevetve a jelenleg forgalmazott változattal, a vadonatúj ötajtós Civic 30 milliméterrel szélesebb, 20 mm-rel alacsonyabb és 130 mm-rel hosszabb lesz, ugyanakkor nagyobb átmérőjű, szélesebb kerekek és gumik gondoskodnak magabiztos kisugárzásáról. A hosszú tengelytáv, a rövid első és hátsó túlnyúlás, valamint az elnyújtott utastér minden eddiginél dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a Honda ikonikus modelljének. Ezt fejelik meg a hatalmas légbeömlők, amelyek a Honda modelljeinek jellegzetes és agresszív arculatához igazodnak. A fénydiódás (LED-es), nappali menetfénnyel kiegészített első lámpák a hangsúlyos lökhárítótól egészen a kerékjárati ívekig nyúlnak, innen viszi tovább a hatáskeltés stafétáját a markáns, kilincseken átfutó övvonal, ami a C-alakú, szintén fénydiódás hátsó lámpákig szalad végig. Az autó oldalán egy másodlagos, alacsonyabban meghúzott oldalvonal is megfigyelhető. Ez a határozottan emelkedő csík az első kerékjárati ívet köti össze a hátsóval, még inkább sportossá, dinamikusabbá téve az összhatást. Hátul jellegzetes élek és szélterelők határozzák meg a dizájnt, méltó lezárást adva az agresszív vonalvezetésnek. Az új, turbós erőforrás még dinamikusabb vezetési élményt garantál. A vadonatúj ötajtós Civic motorpalettáján három hajtómű szerepel majd: az 1,0 és 1,5 literes, benzines VTEC TURBO és a továbbfejlesztett 1.6 i-DTEC dízel. A Civic lesz az első európai modell, ami megkapja a vadonatúj benzines motorokat. Mindegyik hajtómű négyhengeres és a Honda Earth Dreams Technology motorcsalád tajga, közös jellemzőjük a kimagasló teljesítmény és hatékonyság, valamint a gyors reakciókészség. A kis tehetetlenségű, páratlanul rövid reakcióidejű turbó és a közvetlen befecskendezés a teljesítményre és a forgatónyomatékra egyaránt remek hatással van, így a VTEC TURBO erőforrások jóval hatékonyabbak, mint a hagyományos szívómotorok. A Civic következő generációjához a Honda népszerű és hatékony 1.6 i-DTEC motorját is kérhetik a vásárlók. Ezt az aggregátot kizárólag Európában forgalmazza a gyártó, s továbbfejlesztett formában kerül majd az új modellbe. A közösnyomócsöves turbódízel erőforrás károsanyag-kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása elképesztően alacsony, amiben a kompakt, nagy hatékonyságú turbónak, a kis nyomású EGR-szelepnek (a kipufogógáz visszaforgatásáért felelős), a fokozott áramlású szívócsőnek és a nagy örvénylésű szívócsatornáknak is jelentős szerepe van. További ínyencség a nagy szilárdságú, alacsony súlyú, karcsú főtengely és a nyitott vízterű, nagy nyomású öntési eljárással készülő, alumínium hengertömb – e kettő alkalmazásával minden eddiginél könnyebb, kiemelkedően hosszú élettartamú hajtóművet sikerült alkotnia a Hondának. A Civic 10. generációja kizárólag Európában készül majd, s innen exportálják a világ minden tájára. A Honda Angliában működő üzemegysége (HUM) a Civic-gyártás globális központjává lép elő. Miként a vállalat illetékesei megerősítették, a Honda 270 millió euró értékben hajt végre fejlesztéseket a swindoni létesítményen, így készülve elő az új modell gyártására, illetve nemzetközi exportjára. Utóbbi az Egyesült Államokat is magában foglalja. A beruházás egy hosszú távú terv része, amivel még hatékonyabbá kívánják tenni a Honda globális működését. - forrás: honda.hu
2016.03.28
Összes hír >>>

Vissza a főoldalra >>>


Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:

Nyereményjáték
Szavazás
Mi a véleménye az új Honda Insightról?
kívűl-belül nagyon szép
szép is, jó is
nem venném meg
végre egy környezetkímélő autó


Linkajánló
Gumiabroncs rendelés online
Honda gumiabroncsok, ingyenes felszereléssel. Rendelje meg online!
Kedvező Honda ajánlatok
Teljes HONDA választék, a legjobb árakon.
Szerviz ajánlatok
Kedvezményes szervizcsomagok, szolgáltatások
Biztosítás Online!
Válassza a legjobb ajánlatot, hasonlítsa össze a biztosítókat.